Staden!

hejsan my rediiisar :'3♥
Nu har jag just kommit hem från stan, som jag varit med min käre vän Emilia hela dagen!(: Efter skolan.. Vi slutade kl. tio i ett (:
Jag köpte ett par jätte söta pijamas byxor för 20 kronor! :'D älskar dom!♥♥
Vi träffade Evelina,elin,olivia och emma på donken hihi världens bästa vänner! ♥  Nu när jag kommit hem ska jag nog bara chilla och se på idol ikväll eller vem gör inte det? himmla kul! hihe, måste ba bäretta en sak, jag satt vid min bänk och typ skrev i en bok på skolan alltså, då vår lärare gustav tog kort på mig :] hahha det var lite kul asså. x'] min humor suger iknow ((:♥
Nu ska jag gå och se om maten är klar snart i'm hungry so much! :'D♥
kiss and hugs nallepuuuh!♥


Kommentarer
Postat av: carroo

najsss :)

2009-09-12 @ 08:41:11
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0